old story (:

Wednesday, October 6, 2010

drama kinggg ! story hangat

heloooooooooooo ! haha . panjang plak oooooooooooooo nyeh eak ? ngee :DD
now , hari kedue . PMR ? hahaha . tp aku ? still lg bley update blog nie kn . huhuhu . terer tak ? huuu ~~
oke , back to the point  heee

_____________________________________________________________________________________

membe aku ade bg tau aku pasal surang minah nie . upsss ! pngel girls lebeyh mnis kud ? hehe . * i  gud person okay ? weekss :P . oke , story japs eh . membe aku , aku and bf aku pena gadoh ngan girls nie . Gadoh ? alaaaa . gadoh mcm bdk2 tadika jeee , gaduh dlm fb kud ? hahah . huh ! mase tuh pn  . aku pn rase da cm urg bodo g lyn girls nie . *okay2 , mean tade sape2 yg bodo kt snie oke ? girls tuh ? idk . pndai laa kod ;DDDD *puji niehh . hehe .then lepas gadoh tuh . aku pn jarang online . then bf aku pn delete girls tuh dri friends aku . die tanak kasik aku  lyn girls tuh . takot gado lg . *aku kn pantang ngan urg cm palats nieh -.- aku pn okay jee laaa . fine ! tanak gadoh kennn ? hee . pastuh , aku pn tak tahuu laa ape cer si girls tuh . tak amek tau pn pasal hal kau . *aku pn bkn knl kau kenn ? hee peacee >.<

then lepas bape bln tuh . die ade sent kumen kt ms , soh follow blog BARU die ? okayyy jee . no hal laaa kwn . *blog bru ken ? hahaha . blog lame girls tuh , tanak byk  plak die post pasal aku ? hahahah . femes plak aku . haha . oke , bwh nie blog baru die uh . *na 4get it ? okeee . aku da lame lupeee kn . hahaha

 
 

___________________________________________________________________

rituh aku ade salah faham skit ngan bff aku . pasal kecik ati jew . haha . bce laa post yg dulu2 tuh . aku ade post .  then 2 hari yg lepas . membe aku  ckp girls nie hebohh kt fb ckp kteurg mcm2 ? haaa ? mule2 aku tak cye gak . yelaaa , kt fb aku mne deh die . soh tk dpt plak na tgk wall die . hahhahaa .

 

hee , tgk laaa pic kt atas uh lau tak cye . hee ;) *pelu kee die amek tau pasal aku ? hahaahhaha . aku skit pn tak amek tau pasal die tuh .  huu  ~~ *tade faedah pn amek tau pasal girls nie . haha . btw , thanks kt girls die sbb sudi amek tau pasal aku . lalaalalalalalala

*haaa , girls nie kumen ngan someone . minah tuh pelat kod . hahah . cbe bce care die tulis ? hahahaha .
sial or babi dorang nie ? jwpan nyee ? baek laaa . mcm malaikat . upssss. dorang nie islam kee ? hhhha
 

hee :) hanye mampu tersenyummmmm . minah and girls ! lalaalalalla . yg girls nie . aku tak bley kud na jmpe die . yelaaa . die dokk jaohhhhhhhhhhhhhhhhh nun hujung dunie . hahaah . aku dok kt tengah2 . huhu . yg minah nie . bley jee lau na begadoh , yelaaa 1 skula ken ? hahaha . ta ken tp ken  . minah nie seventeen laaa , aku ? 5teen . hahaha . taekkk ! kau ingt aku takot ? da laaa tak cukp calcium . pendekkkk joooo . hahha . elokk laaa ngan hakak angkt kau tuh . sepadan . hehe . *kenyataan okay . aku ckp yg benorrr . hahaha . and minah nie . tade laa pandai sgt pongg . eleh stakat klass 5PD2 ? hahahahahaha . klas last oke ? haha . aku bkn na menghine . tp tgk laa sape crik pasal kn ?  hhaha . na bahan aku  kt skula . tp soh membe bahan . ape cerr kakak ? hahaha . adikk tak pkai membe pn bley sound kakak kn ? hhahahahha .

_____________________________________________________________________________

hee , now aku tau girl yg cute nie salu bkk blog aku yeee ? haha , thanks thanks . aku private blog nie sbb aku da jrang update . so aku private laaa , now , nmpak sgt girls nie  jge tepi kaen urg ea ? haha . sokayh weyh . na jd P.A aku tak ? hahahahahha . nasihat aku mkn laaa calcium byk2 . hehe . t cpt besoo . lalalaalaa .

cbe bce ats nie , cm gampang jeee . da lupe kn tp ????????????? knpe girl nie cm nie . hahahaah . to you girls . kau tk tau pape , mlot jgn laa  jd cibai ohh . tk baekkk tau . haha. aku nie dak baek . salu doa kn kau  jd beso and dpt masok u ea . hahaha .    pape pn , sory to minah , girls , adek minah and membe yg bername g** . sbb korang masok dlm drama nie . hahaaha . to girls thanks sbb jd follower admire aku . hahaahahaah . prasan jp .   aku malas laaaa na gado2 lg ngan hakak hakak nie sume . hahahah . k laaa hakak . lau dpt jmpe msti besh . hahahah . haa , to my friends . thanks wey sbb bg tau and tgkp gmba pic2 nie sumeh . sayangssss kau ketat2 . and hakak2 sumeh . adikk syg hakak ? wakluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu . ahahahaa . pnt dawh hadek menaip pasal hakak2 nie tauuuu . hhah .

*to my mr i . dun wurry k . nie sume juz maen2 jeeee *wakluuu . hahahhaahhahahahahaha . kn hakak kn ? hahahaha                  
Thanks for readingg:face64:

No comments: