old story (:

Monday, November 1, 2010

school suck ?!

Tumblr Photography at charmroyal.com



gud morning everyone :) hee ~~
haa , ari nie aku rajin pegi skula tau *tapi setengah ari jee laaa . huahuahua :DD
act , aku  g skula juz teman membe aku jee . and teman myshinchan ! haha . myshinchan sudah mengamok .

shinchan cakap : knpe tak g skulaa lg ha ?! bie salu g skula surang2 je tau  .
mokomoko : huahuahuahua :DD

hehe :P kt skula boring tahap gaban . then . terlalu boring . da laa membe aku surang jee dtg ? haha . aku pn blaa laaaa . HAHAH ! aku , membe aku and bf aku blaaaa je laaa *shinchan kuwh , awk na spm kn ? huahuahua :P hish hish  *shinchan ! sedap tk cokelat saye bg td ? hahah ! (abaikan oke )

then blek skula td ade urg dri P1 WIMAX  dtg . hee . yeahhhhhhhhhhhhh ! ayh bli wiggy ! hehe . now da ade 2 broadband pulakk .haha ! tade laaa aku n adek adek aku na berebott . huahuahua :DD thanks ayah ! 
now boring pulakkk ! k laaa . mls na menaip pulakk . na tido laaaa . daaaaaa
Thanks for readingg:face64:

No comments: