old story (:

Thursday, December 2, 2010

i'm back !

hello ;)
lame giler tak update blog kan ? hahahaah *tade laaa lame sgt pon pon pon ;DD , dlm 6 hari gak laa aku tinggalkan blog nie , act , tade mood nak berbloger . huahuahua -.- dlm mase 6hari tuh , seperti biaseee laa keje aku . haha -.-

30.11.10
hee ;) nmpak tarikh kt ats uh ? yeahhh ! act , tarikh uh all of students form3 yg apply mrsm , and aku apply MRSM KULIM ,KEDAH ! hoho , tanak jaoh plak kan ? we olz  pegi tok amek ujian UKKM  . hoho . slame 5hari kud ujian ukkm uh ;) so , aku amek ujian kt kolej mara seremban . haha *sebab tuh jee paleng dekat kod ? not bad laaa soklan die , hoho -.- but , math a lil bit mcm HARAM JADAHH . lol -.-
science pulak , OKAYYY jee ;)) hha ! naseb baikk laaa DAYAH adee , klau tidakk , aku surang2 jee laa kt situh , sorang pn aku tak kenal . hahaah -.- naseb baek rase kejap jee kt situh , dlm pukol 12 pm my dad da smpai  and time to back homeee ! haha !  fuhh -.- rase legaa skit sbb tak paya dah nak pk pasal nak stdy lagikk .

but  , 10.12.10 . aku da stat Tuisyennnn -.- ! arghhh ! i hate it ! yeahh , but just amek subject bi , math  and add math . hohoho -.- bermulaaaa laaaa untuk aku berperang kembalikkkkk ! huahuahua -.- yeah ! time to ready for SPM 2012 ! -.-
Thanks for readingg:face64:

No comments: