old story (:

Sunday, December 19, 2010

jiha ohhh jihaa

hello bebeh !
dua hari dahh tk meng-update blog nih . hee :P kemalasan untk ONLINE  sudaa dtg . hha -.- so if aku rajin na update lagi aku update laaa . after nihh , mesti blog aku berhabukkk balekk . aku suda dpt rase kan after nih aku akn malasss untk online di atasss sebabsebab tertentuuuu :) *ecehhhhhh , yelatuh

semalam , tak sempat na online and malassss dan malasss na online*ayt apee nihh ? haha . act , semalam mycousin bertunang . wahhh wahhh ! bulan nih jee 2urg cousin pompan aku na bertunang then kawennn . waaaaaaa :( pasnie tk dpt laaa na tido same2 lg korang dah ade suami :P , men baling baling batal lg . skodeng bdk2 men bulaa kt padang tuh lg . men mencun . huahuahuahua :DD  haha ,  tuh sumeh just kenangan jee kan akk akk kuh sekalian . hehe :P elehhh , pasnie aku pulakk na betunang ! tak kiree tak kiree ! haha *my izzudin you on jee kan ? hahahahahaah *gatai nokkkk .

haaaa , nmpk pic kt ats tuh ? hahaha . mase tuh tgh marah hadekk aku . lalalaalallaal :P *aku tau buruk , korang diam jee laaa -.- act , hadekkk aku sudaa potong rmbott . whoaaaaaaaaaa ! aku pn na gunting gakkkk . tapi tkot burukkk jeeeee . huh . what ever ! t da na stat skulah bru potong kod ? kod laaa ?  korang rase patut kee aku potong rmbot aku tuh ea ?
Thanks for readingg:face64:

No comments: