old story (:

Sunday, December 26, 2010

Weekend holiday :P

Hello everyone :P
dua hari tak online mehh .rendu tak ? huahuahua -.- act , ari sabtu aku ngan family dah grak pegi n9 . HAHA :D becoz ari ahad*semalam laa . my aunty and uncle2 sumeh na gath kt p.d*port.dickson . disebab kan school holiday taon nie agak tak best . sebab mydad always dgn keje die . so myfamily decide na follow jugak laa dorang . myfamily paleng lmbt skali dtg kt p.d tuh . haha . becoz family aku bgun tido agak late sekali . hahahahaah . sampai jee sane biase laa kan ?  makan dlu . huhu :P after mkn mandi time . kteurg pegi dkt pantai blue lagoon . becoz tade laa ramai sgt urg cm kt teluk kemang tuh . hee .

Sume urg kt situh , pandang kteurg je . sbb ? kteurg sgt bising and just family kteurg jee buad bbq kt situh  . *jgn jelesss :P hahaahahahahah ! laut die okay jee laa . now kulit aku dah jd merah2 dawh . huh ! btw , semalam mang have fun dgn cousin2 sumeh . weeeeeee<3 paleng gempak bler naek banana tuh . weee <3 mang kelakar gler laa . hahahaah :DD


 yeahhh , myfamily <3
 baru jee sampai , will miss myhair . hahhaah
 yeahhh , dorang bru na pasang khemah . haha
 makan time . mymum and mydad
 dorang jahat , g tanam aku ! huh
 buruk nyee aku gelakk
 -.-
 my lil bro !
yeahhhhhhhhhhhhh !


ckup laa tuh kan ? malas na upload byk2 . tenet da lembab da nihh -.-
adiosssssssss :P



Thanks for readingg:face64:

No comments: