old story (:

Friday, September 14, 2012

new me ;)

 hi and hello readers ;)
gilaaa lame aku tk update blog ni . fuhhh berahabukk tuh ! haha . semua mesti tgk stalk2 aku ni kan ? okayy *perasan jap* wink wink . hahaha . so how kamu kamu dan kamu semua ? jiha always okayyy ! *even tk okay* hee . sekejap jee dh bulan september rite ? tahun ni paling plaing jarang jiha update blog ni . cmfrm rindu kan  ?hahahaha *tlg lah jihaa jgn perasan*   trial SPM is almost done bebeh ! tngl lagi satu paper jee . tuh pn account subj , damn ! hope aku dpt buat . *pray fr me yah . 

okayyy , nmpk gmba budak yg paling hodoh di dunia ni ? ohh mannnn , sedih pulak ckp mcm tuh . look at my eyes bag :( , now i wanna jst say im singleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ! mesti ramai yg tak cye kan shinchan dh tnglkan mokomoko ? no more happy 27 babe ~ ~ ~ jgn risau jiha org yg kuat . hahahha *tlg lah -.- tk sangka plak aku dh single . yelaaa 3 tahun babe , mane penah rase single2 ni . zaman remaja aku semua dgn dia . skrg pn still remaja okay ! tapi rase pelik skit sbb dlu subuh petang siang mlm  aku dpt txt dri dia , good nite , morning and bla bla bla  ~ ~  and now dpt dari maxis je lh . haha . tape lh hope dia happy dgn gf baru dia . dia haapy aku pn happy ;) hope aku dpt terima lelaki lain dlm hidup aku. yahh ! aku tengah try ni . hikhokkkk :P

thankss fr my friendssss and dormate :) *lovelovelove . aku rase dh cukup byk dh air mata aku keluar . after this , no more tears jihaaaaaaaaaaaaaaaa ;) ! hihi . thanksss so much friends . fr you muhamad izzudin bin zainudin , jiha tk pernah nk berdendan dgn izz lg . jiha tahu kita tk bole berkawan . angap jee kita tk pernah knl lg :) thanksss fr our 3 years . jiha sgt hargai nya ~ ~ ~


okayyy , stop it lh dlm mod broken2 ni jihaa , fuhhhh . *tarik nafas panjang2*


now jiha more on twitter so pape hal just follow me @NajihahNizarr :)
end :)

Thanks for readingg:face64:

No comments: