old story (:

Wednesday, December 12, 2012

12.dec.2012

hi peeppss :)
today 12.12.12 . whoaaaa , nice date ! hebohhh sgt tarikh ni kt tweet , haha . just a date laa . lol -.- but its so nice ! mesti ramai yang kawen hari ni kan ? hahah . or propose her/his crush ? awww ! so sweet . hahah . agak2 ada ke org yg bg tau crush sendiri yg dia suka kt crush dia tu ? huhu , kalau ada , dia memang berani . *wink wink*

As usually , kerja aku after SPM ni , stay rumah membesakan badan . hahahah . hampir setahun lebih aku jarang ber BW , yahh , bahasa blogie blogie dulu 'bw' for short form , act , blog walking guyss girls :p starting from TINGKATAN DUA jia start berblogie blogie ni , mudaaa sgt time tu , merepek2 jia baca older post , nk gelakk pn ada . hahhahaha . mehh ramai2 gelak kan jia *hahahaahahahahahahahahahahahah
okay stop it gelak kan aku #serious back , so , dulu mmg tererrrr nok pasal bahasa HTML ni , ape sal laa SPM tade bahasa HTML ni ? hahaha .setelah setahun lebih aku jarang ber blogie ni , bahasa HTML ? haram jadah , aku pn dh tk faham and conpiusss ni .hahah . so , nk edit2 blog rasa mcm tk best daaa -.- sbb tk reti daaaa . . . . . 

So , the conclusion nya , aku tk tahu bila blog aku ni nk bertukar wajah lg . hahaha . aku pn dh boring tgk blog sendiri . #haiiiiiyakkkkkkkkk *sepak blog . #eh ?

 taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! !
hahaha , *gelabah siaa , okayokay , act , aku pn dh bosan dgn header blog aku ni , so aku tukar buat alaaa alaaa prince ?? princesss ?? Double woww giteww *nmpk tk aku lyn cite indon pukul 6.30 tuh ? hahaahah . okay forget it , now , mmg terasa mcm nk ubah blog aku jd blog bdk2 plak . hahahaahahh . korang tk suka ? ? do i care , blog aku :P weekkks


Thanks for readingg:face64:

No comments: