old story (:

Sunday, October 24, 2010

butohhh ?







mod : na tido laa bodoh :P
heard song from MCR   :::  IM NOT OKAY ! *volume ? paleng kuat punyeee . HAHAH . LAYAN DOE !




gud nite alls ! HAHA ! mang boring dok kt uma nie sorang2 . huh ! ibuuuuuuuuuuuu ! cpt laa balekkkk . da malam niee :(  tomorow  monday yeah ? haha . apee aku kesah ? da tak skula da kan ? hee .
___________________________________________________________________________________
so , seperti biase aku bkk blog aku . then tetibe ade guest nie plak ken anta kt chat box blog aku tuh . haha .
*gelakkkkk ramai2 skit . first die pengecut . because ? die tak tarokk pon link die . motif die ? sbb CUAK bdk aku crik kau kan ? WAKAKAK ! *meyh2 gelak ramai2 . huahuahuahua ;DD



di mulakan dengan bismillahhirahmanirahim . haa firstly . GUEST tuh minah yang i salu cter tuh laaa . (sapee lagi musuh i kn ?) to her , aku nak kau ? oh yeah ! AKU NAK SGT JMPE KAU . meyh snie kite tgk sape yang cute sape yang HODOH  ?  cop cop ! ayt mat rempit ? OMG ! perkataan pn ade ek ayt mat rempit kee ayt puteri kee ? ade eak ? HAHAH ! thanks sbb bg tau . aku tk tau pulakk . maklumlah cikgu B.M aku tk ajr pulak . HAHA  .


ohhh , thanks gurls sbb mengaja aku . PALENG TEROVER TOH AYAT MAT REMPIT EK ?  *maklumlah jiha tak membe plak ngan mat rempit . so tk tau laaa . myb kau membe ngan mat rempit kan ? kau tau laa kn kn ? hahaha .cop cop ! tak reti mengejee ? habakk maiii ! yang aku tulis kt blog nie apee eak ? hahhaha ! KEPALEBUTOLAWEYH !<<;======== haa , ayt tuh nenek aku yg ajr . wkakakakaakak !



ayt die ====>> KAU EDIT GAMBA KAU MMG LAH COMEL.. NA TGK DPN2 BOLEH. ORG KATE MUKE KAU BYK JERGAT..MATA LEBAM<<;==== *aku taip balek semulaa nie . hhah

hahaha , before dats . meyh2 kite gelakkk ramai ramai ! yeah ! meyh aku balassss balekk nooo , aku edit pic ? mmg aku edit pic . aku edit tok smart kan pic aku and tarok tulisan tulisan uh  . haha . beng laa die tuh . tapi boleh kee edit pic ilang kan jragat and lebam yg die kate tuh ? tak pena plak buad . haha . so msti die pena buad kan ? dats y die tahu , edit2 nie bley ilang kan jrgat and lebam ? apeekaaa -.- hahaha . to her , eh na try jugak ? ape link tok edit tuh ? wkakakakakaka *maklumlahh adek nie tak tau sgt pasal mende2 nie kak . haha ! kuno sgt ke aku ? cian adekkk . hee  . UPSS ! aku suke entry yang kau ckp
KAU EDIT GAMBA KAU MMG LAH COMEL. . hahah , so slame nie aku comel lah ea ? thanks thanks ! hahahaahahah  . ilikeee !  aku tak tau plak aku comel . hee .


HAHAH ! minah nie tak reti faham bahase or mang tak reti bace yang aku post tuh ? korang rase apeee? hahhah . AKU DA BERIBU KALI CKP AKU TAK BUAD ACC PALSU TUH ! haha . (agak2 die faham tak ape aku tulis tuh eak ?) hahah ! *tah2 t die ckp aku tulis mcm mat rempit lg ? hahahahahahahahah :DDD *gelakk sikitt . hehehe  
p/s ; entry kau *KAU ADE LIFE KAN ? yeah ! aku ade life . kau pn ade life kan ? haaa , pegi jge life kau . tak paya laa na menyebok kt blog aku ? hahaa



_________________________________________________________________________________



haishhhh , act . aku  malas da weyh na layan minah nie . hurmmmmm. apee lagi yang die nak ? tak puas ati ckp laaaaa depan depan . haaa , pegi mntak num aku kt membe aku . then kau ckp laaa apee yang kau tak puas ati tuh . haishh . die ckp aku UNDERAGES ? so die ? tak underages kah ? yang pegi buad keje2 nie cm urg saiko -.-  HAHA ! lepas satu satu yang die na buad .



mulemule ckp AKU TULIS MCM MAT REMPIT  . hahahahahah . then kate MUKE AKU HODOH EA ?. then kate AKU BUAD FAKE ACC  . SUBAHANNAALLAH ! aku tak pena jmpe urg cm nie . haha *pengalaman nie .to her , meyh sayang kite meet na tak ? biasa laaa urg yang dengki nie kan . ape yang kite pakai , ape yang ade pada kite sumeh nye hodoh ? hahaha *jadi pakar motivasi plak nie . huhu ~~~ . to her . meyh weyh kite meet . kite tgk laaaa sape yang COMEL sapa yang HODOH ? -.- act , aku tanak laaa ckp pasal hodoh or comel ? nie sumeh tuhan yng berikan . kite juz redha rite ? hahaha . haishh *geleng kepalee . hee:)) . lau AWAK tuh comel sgt kan ? meyh cnie bg pic awk . HAHA ! i now , you better sweet  than me rite ? hee .  AKU TAK KESA PN AKU CUTE OR HODOH ? haha . lau na tau sgt aku nie hodoh ke comel kee buruk kee . ape kee . meyh jmpe weyh ! kau tau pavi ? (pavilion sayang ) haha . haa , kite jmpe kt situ . tau tak kt mane tuh ? pavi tuh kt bb (bukit bintang sayang ) HAHA .  haa , then bilee kau da ade kt snie . kau ckp kt aku k ? tarok kt chat box uh . okee ? AKU AKAN DATANG . NA TGK KAN MUKE AKU ? HEE






ya allah ! jgn laa kau kacau idop aku lg ! knpe laaaa ade urg mcm nie kt dlm dunie ya allah !  !
Thanks for readingg:face64:

4 comments:

fazhoney said...

opss cowie babiee doll .. i like ur post :) tapikan aq rasa u got wrong people bebeh boobsss .. bila baca memang OUH MY GUCCI !*cowie menyebookkk . tak rase kehh ade owang maen kn ko ?? SUMPAH aq tak pena ponnn nak cebokk kat shoutMix ko tohhhh ... bila baca post nie macam ade owang nak tambah LAGA-LAGA KAN KITA . meaning 2 say OWANG NE memang taw ape masalah yang berlaku antara kite yerrr pastohh nak tambahkan masalah agy :O klu aq nak SOUND ko ponn aq akan tunjukkan nama aq la * LIKE u mann ;) seyes memang owang ne kann ponn sebokk jugakkk kodd nak masukk campur hal kte . *kte ?? yeah !tapi dah klu owang nak tuduh bukanbukan terima jew la ... sebab GUEST tohh mesti tak nak mengaku or menunjukkan diri * harap2 MATI la GUEST tohh ! so its up to boy . euww .. aq ponn malas nak layan benda nie tapi bila tengokk post nie dah macam sial pulak GUEST tohh . sebbokkkk a.k.a penyedookkk toll . cowie derr mmaki pulakk kat sini -.- * so klu nak copy paste komen nie ponn bolehh . well i tell de truth bebeh .. HOPE GUEST TOH MAMPOSS LA .nak minta izin copy paste post nie bolehh dokk ?? aq ponn nak cari manusia bertopengkan setannnn tohh . tq erk .=='

m o k o m o k o said...

hahahahhaaa ! what ever lah kan . SALAH URG ea ? OMG ! HAHAHA ! bkn kau kee yg always menyebok and ckp pasal FAKE FB and what ever laaa . shitoooooooooo . bla bla bla .
if salah urg SORY lah eak .
if kau tak mengaku . tapi mang kau yg buad . umangcilakethanpgaban . hahahahaahahah .
pape je laaa . mls meyh na begadoh or pape ar ngan kau nie . mls na melayan . if kau na buad pape lg . buad laaa . ADA AKU KESAH ? byeeeeeeeeeeeee cimpanziiii .

fazhoney said...

Okee noob , don wori aq pon malas nk layan DUPANG yg sangap nak cari num owg . Hukhuk . Oke noob . GBU ;)

m o k o m o k o said...

hahahahahahahahahahhahahahahahaahahhahahaah . lol :P .