old story (:

Saturday, October 23, 2010

tk puas ati apee lg nie ?HAHA



mod ; sleeppy -.-
heard song from fynn , 150 juta kali . *layan doe


hey hey hey . hee ♥ pahal aku epy sgt nie wey ? HHA ! ?*life always must be epy rite ? hee ♥  . dgn layan nyee lagu 150 juta kali nie . huhu . besh doe . hahaha *haaa , merepak dawh aku nie . haha (abaikan yee)

______________________________________________________________________________

 you all ! ingt lagi tak story i ? *mcm korang ingt jee kan ? lalalala . forget it lau tak ingt ! haha *marahh ? wah wah ! . hee , tadi bukak jee blog . mcm biase laa kan . usha2 laa entry yang korang post tuh :P hehe . woot woot  ♥ memandang kan aku plak da g follow blog girls cute tuh  . so aku bace je laaa . dengan senang hati nyeee . HAHA . *then aku tergelak surang2 plak bile bce entry tuh . OMG ! friend aku pn masokk gak kee ? hahah . sian membe  membe aku tuh .dorang tak pena pn na mengadu pasal hal kau kt aku . upps ! *aku tanak masok cmpur daa lau hal  kne mengena ngan dat girls . hee :)) peace yarwww !  sumpah aku malass na lyn !


klakar doe . knpe laaa aku leyh terlibat ngan bdk nie . haha ! dlm idop aku tk pena plak gado dlm ALAM CYBERRR  ?wakaka:DDD . what ever laaa . now dia na ckp apee pn ckp laaaa . aku mls na melayan .haha . ehhh , jap jap . before dats knpe ENTRYdats girls penoh ngan name NURUL NAJWA ? haha . die ingt aku kee nurul najwa uh ? apeekaaa ? -.- bengong tol . lantak pi laa dia na ckp apee pn . to she jgn men tuduh2 ea . kang tak pasal2 len plak yg jd . haha *gosh ! stop it jiha ! kau na ckp kiteurg KALAH ? do i care ? kteurg kalah or menang ? haha . *mcm budak2 laaa . yeah ! aku mengaku aku still budak2 lg ? bru sweet 5teen okay ? mude dan bergetah . wakakaka :DDDD bley jee men buaian . hhah . si dia , dgn ayt bajet2 nyee , ckp we alls ! underages  ?? haha . sokayh . mang kteurg underages rite ? hahaha .tapii  si dia ?? apee kurang nyeee . HAHAHAH !

da laaaa , malass da na ckp pasal nie . to her , aku yg suroh bf aku delete bf kau yaaaaaa setannnnn . HAHA !
if kau rase kteurg budak UNDERAGES ?tak paya laaa kud na melayan kn ? haha . G MAM sma kau . na ckp apeeee lg ? ckp laaaaaaaaa . if tak puas ati sgt . meyh face2face . kau dtg k.l bg tau k ? kte jmpe kt pavi ! hahahah  . dok jaoh bleyh laa ckp . meyh suroh  hadekkk hangkat kau tuh ckp cm uh . takottt bukan ? hahahah . what ever !  LOL
Thanks for readingg:face64:

No comments: