old story (:

Monday, January 17, 2011

Cuti sekolah lah wehh ;DD


hello and hello you guys ;P yeahhhh . now hati ada gumbira . haha-.- because dpt balek rumah and dpt meet shinchan . haha *gedik . imysm laa bie oiiiiiii ! . hmm , tade laa na memerap kt hostel uh . damn ! act  , aku dpt 'mc' hee ;P *cter na gempak je kan ? huahuahua ;D aku kesa apee ?-.- aku bkn demam . tapi tapi , kne penyakit yg agak annoying . HAHA-.- tak paya tahu laa saket ape kan ? asl kan kau bhagie . malass na ckp . hoho . terlampau tidak tahan ngan penyakit 'annoying' tuh semalam . aunty aku terpakse dtg hostel aku tok amek aku . ayh aku buzy sgt laaa kud ?  na bwk aku g klinik pn susa -.-  . . . . . . .  bla bla blaaa . after that bile dah sampai klinik . doc tuh ckp aku kne penyakit annoying tuh . grrr -.- tapi yg best die bg cuti , 3 hari woooooo ;DD tapi bilee kire-2 blek . seminggu doe aku cuti . hahaah . syg doc tuh . huahuahua ;DD ahad nieh dah kne blek hostel pulakk . haihhh. redha jee laa . *da bg cuti pn tk besyukur lg kan ? ;P 

haihh , seminggu cuti , dan seminggu laa aku kne tinggal class . rugi nyeeeeeeee :( da laaaa , chemis aku agak tak fhm . haha . ape pnye nasib laaa . hee -.-hope blek t , aku da semboh and  bley catch up blek subject-2 yg aku ter-tinggal tuh ;) *aminnnnnnnnnnn .














Thanks for readingg:face64:

No comments: