old story (:

Thursday, January 13, 2011

im back !


hello you all ! i back ! haha ! bapak ar , lame gilee tk online nih . *dekat 2weeks la gak tk online kan ? huh -.- . esok n9 kan cuti so dpt laa balek awl . hoho . thanks bie sbb amek chyunk td . hee :P
now , life aku sgt sgt sgt  berubah . hmmm . biase laa stay asrama kan ? :(

okay , first day msok skulah toh , sorang pn aku tak knl . tapi naseb baek laa nana and anis adoooo <3 lau tidak . haishhh . tah ape la jd kt aku . bdk2 kt situh sume bkn nye 1 kepale ngan aku pn . susa btol na crik kawan  kt sane . then dpt dorm pn tak same ngan nana and anis . huh ? seminggu kt skulah tuh rase bagai kan setahon tahuuu :( argh ! aku rendu p.a , eyka , dayah , tima , yuyaaa :'( shinchan aku , lg laaaaaaaa aku rendu gileeeeeeeeee gileeeeeeeeee . mule2 ang tak tahan dok kt hostel . untill now pn tak tahan jugak -.- mcm s**l je . da laa mase pn terhad gileeee . ya allahh . hope sgt aku boleh hadapi semua nih . huh ? just aku  jee dpt fhm dri aku sendrik .

tahun nih , new subject kne study ;-
kimia
fizik
math tambahan
prinsip akaun
perdagangan dan keushawanan 


hope sgt bley bawak sumeh subject2 nih :)
aminnnnnnnnnnnn !
and aku bley sesuai kan dri aku dgn skulah tuh , and bdk2 dorm one -.-
okay , later aku update lg yeah . now penat tahap gaban . nak tidoooooooooooooo ! 
adiossssssssss !

bie
ibu
ayah
angah
era
p.a
eyka
dayah
timah
yuya


aku rendu dorang ! tiap2 mlm ingt mereka2 sahajaaaaaa . huh ?



Thanks for readingg:face64:

No comments: